Praktische ondersteuning

Goed doelgroepenvervoer is meer dan alleen klanten van A naar B rijden. Het vervoer kent verschillende ondersteunende processen die, mits goed georganiseerd, bijdragen aan een goede balans tussen kosten en kwaliteit. Door deze ondersteunende diensten onafhankelijk van de vervoerder(s) aan te bieden, organiseert u continuïteit in uw eigen interne processen én in de beleving van het vervoer door de klant. Ook wanneer vervoerders wisselen. Wij zijn u hierbij graag van dienst.   

Contractbeheer

Veel mensen zijn afhankelijk van goed vervoer en goed vervoer vraagt om actief en gespecialiseerd contractbeheer. Wij hebben de kennis, de kunde en de tools om de contracten voor doelgroepenvervoer inhoudelijk, scherp en actief te beheren. We maken daarvoor graag op maat afspraken met u.

Incasso eigen bijdragen

Het incasseren van de eigen bijdragen voor het Wmo-vervoer kan ingewikkeld zijn. Wij kennen en beheersen de achterliggende processen en hebben ze waar mogelijk geautomatiseerd. U bepaalt welke mogelijkheden u uw reizigers biedt om de eigen bijdragen te voldoen. Wij richten de achterliggende processen in en zien toe op de daadwerkelijke betaling van de eigen bijdrage. Ook wanneer dat in eerste instantie niet lukt.

Beheer reizigers-administratie

Het bijhouden van een reizigersadministratie kan tijdrovend zijn. Wij kunnen deze administratie voor u voeren. Efficiënt en uiteraard geheel AVG-proof. U voert deze administratie zelf ook heel gemakkelijk in ons Dashboard Doelgroepenvervoer.

Pasproductie en uitgifte

Nieuwe Wmo-reizigers hebben vaak vragen en moeten wegwijs gemaakt worden in het vervoer. Dat begrijpen wij heel goed. Wanneer u een nieuwe reiziger tot het vervoer toelaat, dan maken wij een (gepersonaliseerde) taxipas die we samen met een informatiepakket over uw vervoerssysteem aan de reiziger toesturen. Indien gewenst bellen we na of het pakket in goede orde is ontvangen en of de reiziger nog vragen heeft over het vervoer. Pas verloren? Geen punt, wij sturen binnen 24 uur een nieuwe taxipas toe.

Factuurcontrole

Met onze unieke werkwijze weten onze opdrachtgevers en vervoerders direct wat er afgerekend moet worden. De basis daarvoor is onze real-time dataverzameling via Acaro. Onze werkwijze garandeert de rechtmatigheid van de bestedingen zonder ingewikkelde factuurcontrole achteraf.

Klanttevredenheids onderzoek

Waardevolle uitkomsten haalt u alleen uit onafhankelijk onderzoek. Dat geldt ook voor onderzoek naar klanttevredenheid. Wij organiseren dit onderzoek graag voor u. Dat kan op continue basis (elke week een aselecte groep reizigers bellen) en/of op basis van periodieke enquêtes. Wij verwerken de resultaten in overzichtelijke rapportages die u de inzage geven die u nodig heeft om (bij) te sturen.

EHBV

EHBV = Eerste Hulp Bij Vervoer. Voor meerdere opdrachtgevers gelden wij als eerste aanspreekpunt in geval van vragen over het vervoer. Dat kunnen vragen van reizigers zijn, maar ook van de opdrachtgevers of de vervoerder(s). Vragen komen altijd direct bij een materiedeskundige terecht en worden goed en snel beantwoord. Daarmee bewijst u de vragenstellers een goede dienst en ontlast u uw eigen organisatie. 

Neem contact op

Interesse in een of meerdere van diensten?
Wij informeren je graag over onze mogelijkheden.